Midnight Runner - Blade Galaxy Beat Puzzle Legacy 3D Games Ultimate Edition
Midnight Runner is een razendsnelle 3D-platformgame waarin je je parkour-vaardigheden en je reacties gebruikt om muren te beklimmen en erlangs te bewegen, waarbij je moeilijke gebieden en valstrikken overwint.
Midnight Runner is een razendsnelle 3D-platformgame waarin je pad alleen vooruit gaat naar levendige locaties om je parkour-vaardigheden te testen, maar wees voorzichtig, want één gemiste sprong kan de dood betekenen.