Midnight Runner - Blade Galaxy Beat Puzzle Legacy 3D Games Ultimate Edition
Midnight Runner is a fast-paced 3D platformer where you'll use your parkour skills and your reactions to climb walls and move along them, overcoming difficult areas and traps.
Midnight Runner is a fast-paced 3D platformer where your path is only forward to vibrant locations to test your parkour abilities, but be careful, because one missed jump could mean death.