Mia's Christmas
Doe deze kerst mee met Mia terwijl ze zich voorbereidt om haar flat te versieren in dit bedrieglijk eenvoudige, steeds moeilijker wordende puzzelspel. Baan je een weg over het bord en verzamel kerstballen en snuisterijen om haar kerstmanden te vullen met kerstsfeer. Race tegen de klok om de combinaties te verzamelen die Mia nodig heeft, zodat ze de bestellingen kan voltooien en genoeg geld kan verdienen om haar flat om te bouwen tot een kerstwonderland.
Houd in de gaten wat Mia verzamelt en test je geheugen met speciale ornamentniveaus waarbij je de juiste patronen van snuisterijen moet verzamelen om de items te maken.
Gebruik je munten om Mia's flat te upgraden en extra tijd te winnen, of koop uitrusting om je te helpen slagen, zoals een wekker om de tijd te vertragen!