Mercury Race
Mercury Race is een schiet- en racegame in een retrofuturistische wereld. Bereik de finish op elk circuit op tijd om de badge en de eerste plaats te behalen. De game zal niet alleen je rijvaardigheden, maar ook je schietnauwkeurigheid op de proef stellen.
Kun je tegelijkertijd rijden en schieten? Mercury Race zal je uitdagen om een ​​oogje in het zeil te houden op de weg en ook op de vijanden en items op het circuit. Hoe meer vijanden je vernietigt, hoe meer kristallen je krijgt om de snelheid van je schip te verhogen.
Probeer elke badge in de Arcade-stand te krijgen of speel een reeks van vijf circuits in de King of the Galaxy-stand.
Mercury Race heeft een originele soundtrack uit de jaren 80, gemaakt met echte analoge synthesizers uit die tijd. Geniet van deze synth-wave- / dark-wavemuziek terwijl je elke rit probeert te overleven!