Marenian Tavern Story: Patty and the Hungry God
Patty's broer is bezeten door de god van de armoede en de hele familie is straatarm geworden, met enorme schulden… Dit is het begin van Patty's strijd! Laten we een herberg openen in Marenia, ingrediënten verzamelen en koken om de schulden terug te betalen!
Run de herberg hoe je zelf wilt. Verzamel ingrediënten en bereid meer dan 600 verschillende gerechten! Je wordt niet beter door monsters af te maken, maar door te eten. Train je personages, verken nieuwe dungeons en ga op zoek naar nieuwe ingrediënten!