METAL GEAR SOLID - Master Collection Version
Dit spel kwam uit in 1998 en was de eerste 3D-game in de METAL GEAR-serie. De game is een pionier op het gebied van 3D stealth action tegen de achtergrond van een dreigende oorlog en wereldwijde nucleaire wapens, en combineert liveaction-beelden en filmische tussenfilmpjes met innovatieve gameplay.
Ook inbegrepen: een exclusief digitaal Screenplay Book en Master Book met meer informatie over het verhaal en de personages van Metal Gear Solid, Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake.