King's Heir: Rise to the Throne
Twee koninklijke ridders, Edmund en Randall Ulmer, raken in een complot betrokken. De broers gaan op een gevaarlijke reis die de geheimen van het koninkrijk zal onthullen, de eer van de familie Ulmer zal herstellen en hun lot voorgoed zal veranderen.