Kalinur is een retro metroidvania vol actie en avontuur!
Je verkent een kasteel om de gevreesde tovenaar Kalinur te vinden en te verslaan, die zijn macht heeft gebruikt om het koninkrijk in een staat van duisternis en lijden achter te laten.
Tijdens dit avontuur krijg je grote uitdagingen en beloningen om de terug te brengen naar het koninkrijk.