Just Shapes & Beats
Just Shapes & Beats is een chaotische multiplayergame met drie simpele principes: ontwijk vormen, beweeg op de maat en sterf herhaaldelijk. Dit is een nieuwe benadering van het ISHMUP-genre met een laagje samenwerking dat de kern vormt van de game... omdat alles beter is met vrienden!
Speel alleen of maximaal met z'n vieren* in de Story Mode of de Challenge Runs. Je kunt lokaal of online** spelen.
Hou je van muziek? WIJ. OOK. Daarom hebben we 35 handgemaakte levels met gelicentieerde tracks van meer dan twintig chiptune- en EDM-artiesten.
We hebben je veel te bieden! In de Story Mode kun je de kneepjes van het vak leren. Als je klaar bent voor het echte werk kun je de uitdaging aangaan in Challenge Runs.
Letterlijk de soundtrack voor je feest! Laat de game draaien in Party Mode om je sociale momenten van goede muziek te voorzien, terwijl mensen de game nog steeds kunnen spelen… WE HEBBEN AAN ALLES GEDACHT.