Just Die Already
Just Die Already is een chaotische sandbox-game met bejaarden van de makers van Goat Simulator.
Je speelt een oud, gepensioneerd figuur in een nabije toekomst waarin niemand meer kinderen krijgt. Er is niemand die de pensioenen nog betaalt, dankzij die ondankbare millennials die liever een beetje gamen dan echt werk doen. Nu niemand je levensonderhoud kan betalen, zul je (net als alle andere ouwelui in deze wereld) in je eentje moeten zien te overleven.
Om het allemaal nog erger te maken ben je zojuist uit je bejaardentehuis getrapt en moet je nu noodgedwongen gevaarlijke stunts uithalen en de wereld afzoeken naar pensioentickets om in aanmerking te komen voor gratis bejaardenzorg.
Geef de boomers wat ze verdienen door ze voor hun leven te laten vechten! Strijd tegen je andere oude vrienden met deze nieuwe gratis Player Versus Player-update.
Speel in 4 nieuwe arena's, pas je speltypes aan en begin elkaars ledematen eraf te scheuren.
Steek je tepels vooruit en zet je schrap in je oudemannenbroek, want deze Oud-tegen-oud chaoscompetitie begint NU!