Isoland speelt zich af in een unieke omgeving en bevat prachtige visuals. Het is een avonturengame vol puzzelelementen. Je kruipt in de huid van een speurneus die aankomt op een mysterieus eiland dat ergens in de Atlantische Oceaan drijft. Het is aan jou om de geheimen van dit eiland te ontrafelen.
Dit is de langverwachte, onafhankelijke puzzelgame uit 2017, die op de IndiePlay Awards genomineerd is in de categorie "Best Art".