Isoland draws players in with its original setting and visuals. It’s an adventure game with tons of puzzle elements. Players play an investigator who arrive at a mystical island floating somewhere in the Atlantic to uncover its secrets. There lies a mysterious factor and pyramid filled with puzzles.
The most anticipated independent puzzle game of 2017 nominated for "Best Art" at the IndiePlay Awards.