ECHTE GOLFMECHANICA
Begin je carrière als professionele golfer. Neem deel aan trainingen, verfijn je vaardigheden en toon je talent om je te kwalificeren voor toernooien waarmee je succes kunt boeken.
Type golfclub, hoek, snelheid en richting van de wind of zelfs de ondergrond. Dat zijn maar een paar van de belangrijke factoren waarmee je rekening moet houden bij het benaderen van een slag. Daarnaast moet je de lay-out van de golfbaan goed bekijken. Onthoud dat het een uitdaging zal zijn om de bal te slaan vanuit een bunker vol zand, en als de bal in het water belandt, zul je hem moeten spelen vanaf de laatst bekende positie.
Bezoek Pristine Pines, Dusty Dunes, Grand Grove en Serene Sky. Elk van deze maps heeft unieke obstakels zoals schorpioenen en vlagerige winden die je golfbal proberen tegen te houden of te vernietigen. Om verder te komen in de maps moet je op elke map een toernooi winnen en in de top 3 van het klassement eindigen.
Tijdens je reis heb je de mogelijkheid om extra uitrusting te kopen met munten. Als je deze technologieën aanschaft, kun je de bal op onconventionele manieren verplaatsen, waardoor je een licht voordeel op je tegenstanders hebt of meer plezier beleeft. Als je voldoende ervaringspunten hebt verdiend, krijg je vaardigheidspunten die je kunt uitgeven om categorieën als nauwkeurigheid of controle te verbeteren.