Ghostrunner is een hardcore FPP slasher-game boordevol bliksemsnelle actie en speelt zich af in een grauw, cyberpunk megagebouw. Beklim Dharma Tower, de laatste toevlucht voor de mensheid na een aardverscheurende catastrofe. Ga helemaal van de begane grond naar de top, ga de confrontatie aan met de tirannieke Keymaster en neem wraak.
De straten van deze torenstad zijn levensgevaarlijk. Mara de Keymaster heerst met een ijzeren vuist en geeft niks om mensenlevens.
De middelen nemen steeds verder af, de sterken buiten de zwakkeren uit en chaos dreigt het laatste restje orde te verslinden. De beslissende confrontatie is in aantocht. Een laatste poging om de situatie te herstellen zodat de mensheid niet volledig uitsterft.
Ghostrunner biedt een unieke ervaring voor één speler: hoog tempo, gewelddadige gevechten en een originele setting waarin scifi wordt gecombineerd met postapocalyptische elementen. Het vertelt het verhaal van een wereld die al ten onder is gegaan en de inwoners die vechten om te overleven.