Garbage Pail Kids: Mad Mike & the Quest for Stale Gum
In de jaren '80 werd de wereld beheersd door twee dingen: de NES en Garbage Pail Kids-kaarten. Deze schattige monsterlijke kinderen waren te vinden in de lunchtrommels van alle kinderen, jeugdige delinquenten, deugnieten en snotapen in de buurt. Tegelijkertijd veroverde de NES huiskamers in heel Amerika. Het was dus niet meer dan logisch dat deze twee dominante krachten van de popcultuur van de jaren '80 samenkwamen... toch? Toch?????