Garbage Pail Kids: Mad Mike & the Quest for Stale Gum
In the 80’s, the world was ruled by two things: the NES and Garbage Pail Kids cards. These lovable grossout monster children could be found in the lunchboxes of every latchkey kid, juvenile delinquent, rascal, and brat in your neighborhood. At the same time, the NES was taking over living rooms all across America. So, it only made perfect sense when these two dominant forces of 80s pop culture came together… right? Right?????