Gangsta Paradise
Je stad was lange tijd veilig voor misdaden. Maar aan die tijden moest een einde komen. Maffiabaas Al Calzone kwam met zijn misdadigers en wil dat de plaatselijke middenstanders hulde betalen voor "bescherming". Sommigen begonnen contant te betalen, anderen betaalden met hun leven. Het is slechts een kwestie van tijd wanneer ze de bloemenwinkel van je moeder bezoeken. Je kunt niet wachten, tijd om deze gangsters uit de weg te ruimen en te laten zien wie hier de echte baas is.