GUILTY GEAR XX ACCENT CORE PLUS R
ΛCORE PLUS R is het slot van de Guilty Gear XX-serie, met de meest gepolijste mechanics in de reeks ooit!
Ga opnieuw aan de slag met de originele cast van 25 strijders. Dit is nog steeds de enige Guilty Gear met alle favorieten!