Moge de grond die we veroveren de heilige zaden van de grote bamboe voeden.
Lang nadat de mensheid door de vlammen van de olieoorlogen uitgestorven is, breid het grote panda-imperium zich door de melkweg uit. De oude wereld is niets meer dan as en er is een eindeloze behoefte aan bamboe. Hele planeten worden veranderd in plantages en de oorlog wakkert weer aan.