F-117A Stealth Fighter
Stap in de F-117A Stealth Fighter. Zodra je door het luchtruim suist, snap je waarom deze game met geen andere vliegsimulator te vergelijken is.
Ongelooflijke 3D-graphics houden je aan je scherm gekluisterd terwijl je dezelfde intense druk ervaart die de Amerikaanse piloten uit de Golfoorlog in zijn greep hield. Dring door het vijandelijke luchtruim zonder gezien te worden! Ga de strijd aan met de vijand in verraderlijke luchtgevechten!
Lanceer geweldige vuurkrachten tegen pittige tegenstanders! Het wachten is voorbij. Het ultieme wapen is gearriveerd. Nu is het jouw beurt om de echte Stealth Fighter te besturen!