Je zit gevangen en blind vast in een doolhofachtige dungeontoren waar elk geluid dat je maakt je pad naar de vrijheid verlicht! In EchoBlade schuilt gevaar om elke donkere hoek, van valluiken en kamers gevuld met giftige dampen tot gangen met kruistochtridders die er wachtlopen en meer! Ontdek de ruimte om je heen in eerstepersoonsperspectief en let op echopatronen die muren, vloeren en vijanden om je heen onthullen.