Blinded and trapped inside a labyrinthian dungeon tower, every sound you make illuminates your path to freedom! In EchoBlade, danger lurks around every darkened corner, from trap doors and chambers filled with toxic fumes to halls patrolled by crusader knights and more! Explore in first-person perspective and watch for echo patterns that reveal walls, floors and enemies around you.