Double Dragon 4
Het nieuwste deel in de side-scrolling actieserie Double Dragon is eindelijk uit! Het verhaal gaat verder na de vernietiging van de Black Warriors in Double Dragon II: The Revenge!
Ervaar volledig nieuwe en opwindende actie met de originele old-school graphics! Gebruik de technieken van Sou-Setsu-Ken om de gevangen Marian te redden! Ook zijn er nieuwe vijanden zoals ninja’s, karatemeesters en sumoworstelaars, die nog nooit eerder te zien waren in Double Dragon!
Er zijn nu ook meerdere spelstanden beschikbaar! De coole nieuwe features waar je al die tijd op hebt gewacht. Speelbare vijandelijke karakters, VS-stand, Tower-stand, en meer.