Doodle Games Bundle
De hele wereld ligt in jouw handen. Mix en match verschillende combinaties van elementen om een hele beschaving op te bouwen en de evolutie van de dierenwereld opnieuw te creëren! Elke keer dat je met succes een nieuw item maakt, wordt je beloond met een interessant wetenschappelijk feit of humor en wijsheid van enkele van de grootste filosofen en komieken aller tijden.
Meer dan 500 puzzels om op te lossen en items om te maken terwijl je de rol van Crime Boss of Cop speelt. Jij bepaalt hoe je wilt spelen terwijl je door meerdere harde verhaallijnen en speelmodi speelt.
Wat gebeurt er als je een maniak en een metalen staaf combineert? Of een persoon en een mes? Mix en match verschillende combinaties van soorten misdaad, criminelen, gereedschappen en items om je eigen Crime City te bouwen!