Deiland: Pocket Planet Edition
Deiland: Pocket Planet Edition is een ontspannend landbouwavontuur waarin je voor je kleine planeet moet zorgen. Bewerk, maak en vecht tegen monsters om van je huis een speciale plek te maken en anderen te helpen bij hun zoektocht.
Ontdek het verhaal van Arco in deze singleplayer-ervaring, een verhaal over opgroeien, anderen helpen en de geheimen onthullen die in het hart van je planeet liggen. We hebben een ontspannend spel gemaakt, met een sterk verhaal en een cast van verschillende personages die je kunt ontmoeten.