Darkness and Flame: Born of Fire
Een vreemde vondst verandert het leven van een jong meisje voorgoed. Alice maakt nu deel van de eeuwige strijd tussen Duister en Vuur uit.
Darkness and Flame. Born of Fire - een avontuurspel vol verborgen voorwerpen, minispellen en puzzels. Het speelt zich af in de fantasiewereld Het Vruchtbare Land, vol oases en eindeloze woestijnen.
Alice, een jong meisje vindt een vreemd kistje met daarin een ei. Uit dat ei komt een Vuurvogel tevoorschijn. Het vliegt het lichaam van het meisje in en laat een brandplek op haar arm achter. Vanaf dat moment maakt Alice deel uit van de eeuwige strijd tussen het Duister en het Vuur. Soldaten proberen haar te grijpen maar Alice wordt door haar vader gered. Hij overleeft het zelf niet. Alice moet noodgedwongen vluchten en gaat op zoek naar haar enige familielid – haar oom – die ze nog nooit heeft ontmoet. Samen staan ze voor vele uitdagingen in alle uithoeken van het Vruchtbare Land. Ontmoet exotische stammen, vermijd gevaar, los talrijke puzzels op en neem het op tegen het kwaad. Lukt het Alice de kracht van de Vlam te beheersen en haar land te redden voor het in levenloze woestijn verandert?