Chocobo's Mystery Dungeon EVERY BUDDY!
Tijd voor een nieuw deel in deze populaire serie! Het klassieke FINAL FANTASY FABLES: Chocobo's Dungeon is terug met verbeterde gameplay, ideaal voor zowel nieuwkomers als fans van de serie!
Ga de uitdaging aan in de eindeloze dungeons ("Insatiable Hunger") en word vrienden met monsters met het nieuwe vriendensysteem. Er is maar één eenvoudige regel... Telkens als je naar binnen gaat, verandert de wereld van vorm, maar hij beweeg alleen als Chocobo beweegt!