Chocobo's Mystery Dungeon EVERY BUDDY!
A new instalment of the ever-popular series is here! The classic FINAL FANTASY FABLES: Chocobo’s Dungeon is back with an enhanced gameplay system - to be enjoyed by both first-timers and fans of the series!
Explore the challenges of the never-ending dungeons ("Insatiable Hunger"), befriend monsters with the new buddy system. You adhere to one simple rule, … every time you enter, the world around you changes shape, but it only moves whenever Chocobo moves!