Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans
Een gloednieuw virtueel avontuur met Bud Spencer en Terence Hill! Het maakt niet uit of ze in een saloon, het centrum van Miami of op de kermis zijn, deze twee en hun vier vuisten zorgen altijd voor grappige situaties, harde klappen en natuurlijk een heleboel enorme knokpartijen.
Slaps And Beans is een beat’em-up-game met platformelementen en minigames, waarin je zowel alleen als met zijn tweeën in de huid kunt kruipen van Bud Spencer en Terence Hill.