Bob Help Them
Bob Help Them is een tijdsgebonden spel, waarin het je doel is alle NPC's te helpen met taken zoals het verzamelen van middelen, bereiden van voedsel, vissen, en houthakken, voordat je tijd op is. Geniet van het rustgevende platteland terwijl je ambachtslieden helpt met hun dagelijkse taken.