Bang-On Balls: Chronicles
Fantastisch stuiterend 3D-platform- en gevechtsspel, geïnspireerd op beroemde Italiaanse loodgieters, blauwe egels en buideldieren! Stap in de schoenen van BOB, een roekeloze stuiterende held die avonturen en chaos tegemoet gaat.
Rol van de ene (enigszins vertekende) historische open wereld naar de andere. Iedere wereld heeft zijn eigen unieke mechanismen, items en vijanden. Van de Vikingen tot de piraten. Van feodaal Japan tot de ruimterace. Wissel wanneer je maar wilt van wereld en behoud je voortgang.