Wat als je een trouwe mahjong-fan bent die in een andere wereld reïncarneert vol prachtige dames die graag het spelletje willen leren spelen? In Another World Mahjong Girl word je de beste mahjong-mentor voor elven, feeën, succubi en andere schattige maatjes. Stel een team samen om de beste spelers van het rijk uit te dagen. Tijdens je avonturen kun je een nauwe band met je Mahjongprinsessen in opleiding smeden, relaties vormen en spannende scenario's ontgrendelen.
Another World Mahjong Girl is een isekai mahjong-spel in 2D met datingsim-eigenschappen en een luchtig verhaal waarin je het opneemt tegen 20 sensuele tegenstanders en over de hele wereld reist. Verdien geld met overwinningen en koop items die je gebruikt om je leerlingen te corrigeren en hun vaardigheden te verbeteren.