Angry Bunnies: Colossal Carrot Crusade
Geniet van 180 levels die zich perfect lenen voor korte spelsessies. Gebruik zowel behendigheid als logica om de konijnen van de sluwe vos te redden. Verzamel wortels om nieuwe konijnen te krijgen.