Among Pipes is een klassiek puzzelspel met geremasterde graphics en animaties. Gebruik je fantasie en rangschik de puzzelbuizen en ellebogen om een perfecte pijpleidingverbinding te maken. Vergeet niet de hulp in te roepen van onze kleine robo-monteur! Zijn hulp kan van onschatbare waarde zijn.