Klim in de cockpit en bestuur je rode stuntvliegtuig zo ver en zo snel als je kunt over een landschap van bergen, meren, de grote stad, een bruisende internationale luchthaven en meer! Verzamel onderweg zilveren en gouden sterren om punten te verdienen en het toernooiscorebord te maken, maar wees gewaarschuwd, de concurrentie is zwaar. Zorg dat u niet te vaak zonder brandstof komt te zitten of te vaak crasht, want dan ligt u uit de concurrentie - en komt u ook niet te kort! Probeer ook de vele prestaties van het toernooi te voltooien, waaronder het rollen van een ton, trick flying en zelfs het veroorzaken van water- en sneeuwspatten! Dus bind je vast en bereid je voor op een snelle, spannende en leuke vlucht naar het wijde blauw daarginds.