ACA NEOGEO POWER SPIKES II
POWER SPIKES II is een sportgame, uitgebracht door VIDEO SYSTEM in 1994. In deze futuristische game waar vechten en volleybal centraal staan, nemen acht van de sterkste teams ter wereld het op tegen de allerbeste mannen- en vrouwenteams. In de Hyper-stand wordt er nog een schepje bovenop gedaan, hierin kun je namelijk speciale opslagen serveren en gevaarlijke spietsen op het speelveld activeren.