7 Years From Now
Kruip in de huid van Haruto Soraki, een middelbare scholier, om zijn geheugen te prikkelen, dat hij zeven jaar geleden vermoedelijk bij een ongeluk is kwijtgeraakt. Begin je reis in je geboortestad, ontmoet vergeten vrienden opnieuw, onthul de duistere geheimen van de stad, duik in het verleden om de mensen die je proberen tegen te houden te slim af te zijn en probeer te achterhalen wat er zeven jaar geleden echt is gebeurd.