7 Years From Now
Play as Haruto Soraki, a high schooler in his quest to find the memory he presumably lost in an accident seven years ago. As you begin your journey in your hometown, meet with forgotten friends, uncover the town dark secrets, leap in the past to out-think the people trying to stop you and try to piece back together what really happened 7 years ago.