Post-apocalyptisch verhaal over twee reizigers die beginnen aan een lange reis in de woestenij die werd achtergelaten door mensen na de pandemie. De ramp heeft een groot deel van de wereldbevolking gedood, er is geen infrastructuur meer en het gewone leven bestaat alleen nog in herinneringen. De tijd waarin de mens zijn omgeving aan zichzelf aanpast, is voorbij. Nu zal de mens zich moeten aanpassen aan veranderingen om te kunnen overleven. Je speelt een personage dat door verlaten dorpen en steden in Rusland loopt, velden en bossen van een uitgestrekt land doorkruist en zelfs een geheime ondergrondse faciliteit verkent. Wie zijn we, waar komen we vandaan en waar gaan we naartoe ... we komen het pas aan het einde te weten!