1979 Revolution: Black Friday
1979 Revolution: Black Friday is een interactief drama over keuzes en consequenties, chaos en orde. Het is 1978 en de locatie is Teheran, Iran. Je speelt een fotojournalist die terugkeert naar huis en daar medeburgers treft die protesteren tegen het bewind van de sjah. Bewapend met je camera word je al snel een gevaarlijke wereld van revolutie en burgerlijke onrust in getrokken.