iSpot Japan
Variërend van zuid-Kyushu tot noord-Hokkaido, kom je alles te weten over Japan via prachtige afbeeldingen die vaardig bewerkt zijn om visueel uitdagende zoektochten naar verschillen mogelijk te maken.