Dr. Kawashima brengt zijn populaire hersentrainingsoefeningen naar de Nintendo DSi, met leuke nieuwe mogelijkheden en de terugkeer van populaire hersenkrakers!
Kies uit twee disciplines: kunst of rekenen, om je hersenen op verschillende manieren te trainen met de Nintendo DSi.
Even tijd voor... Dr Kawashima’s Brain Training: Woorden en beelden bevat tal van oefeningen, gebaseerd op woorden, afbeeldingen en muziek, die je kunnen helpen je hersenen scherp te houden, in slechts enkele minuten per dag.
Behalve trainen, kun je ook ontspannen met een spelletje Germ Buster. Of probeer de nieuwe themastand, waarin je acteer- en tekentechnieken kunt oefenen met de camera van de Nintendo DSi, het touchscreen en de microfoon!