BLOONS
BLOONS is een spannende puzzel, gebaseerd op het eenvoudige feit dat het laten knallen van ballonnen leuk is. Knal je een weg door de talrijke spannende levels van dit leuke puzzelavontuur. Bij ieder level zijn de ballonnen op verschillende manieren verspreid over het scherm. Probeer er zo veel mogelijk te laten knallen met het aantal pijltjes dat je hebt. Kijk uit naar speciale ballonnen, blokken en pijltjes en ontdek wat deze kunnen doen. Bloons kun je even snel tussendoor spelen, of je kunt uren op de bank zitten en je door de 70 levels van het spel heen werken. Als bonus hebben we een level-editor toegevoegd waarmee je je eigen ballonnenpuzzels kunt creëren!