Anonymous Notes Chapter 2 - From The Abyss
Ontdek deze complete RPG vol opwekkende actie die zich afspeelt in een oneindig uitbreidende kerker.
Ervaar het uitgelaten gevoel dat je krijgt wanneer je je personage versterkt door het combineren van verschillende uitrustingen en vaardigheden, om vervolgens de monsters in een slag te verpletteren.