Anonymous Notes Chapter 2 - From The Abyss
This is a full-on action RPG, packed with breathtaking challenges, that takes place inside a neverending dungeon.
You'll get an exhilarating rush from strengthening the character through combinations of different equipment and skills, before crushing the monsters with a powerful sweep of your weapon.