Ga het strand op voor een portie geweldige volleybalactie. Train je personage om de beste in de Campaign Mode te worden. Probeer zo veel mogelijk tegenstanders te verslaan in de Survivor Mode of speel op je eigen tempo in de Free Play Mode. Je kunt kiezen uit acht personages, die allemaal hun eigen unieke Super Shot hebben. Zo kun zelf het ultieme strandvolleybalduo samenstellen! Kun je je rivalen verslaan en de koning van het strand worden? Ga ervoor!