Splat The Difference
In deze spetterende game moet je de verschillen zoeken. Zodra je een verschil hebt gevonden, smijt je er verf tegenaan. Speel in je eentje of met vrienden! Dankzij Download Play kunnen er maximaal vier spelers samen spelen, met maar één exemplaar van de game. De honderden afbeeldingen en verschillen die iedere keer net even anders zijn, zorgen ervoor dat je nooit twee keer dezelfde puzzel speelt.