Lola's Math Train
Vergezel Lola op haar kleurrijke reis vol leuke uitdagingen waarbij op creative wijze problemen moeten worden opgelost om al haar vienden op het feestje te krijgen.
Speciaal ontworpen voor kinderen tussen de 3 en 8. Met Lola’s Wiskundetrein leren kinderen met veel plezier optellen en puzzels oplossen!