Lola's Math Train
Join Lola on her journey as she makes her way through a fun filled environment of bright colours and creative problem-solving to get all of her friends to a party!
Specifically designed for children aged 3-to-8 years old, Lola’s Math Train encourages players to learn key skills like adding and puzzle solving, all while having fun!