Kutar Apple
Kutar is een personage met uiterst expressieloze emoties, die zich niet onderscheiden door lachen of huilen.
Dit keer moet Kutar appels vangen die uit de boom vallen. Pas wel op dat je geen paddenstoelen vangt!